Tuesday, April 23, 2024

ZADNJE OBJAVE

Duranta ne zanimaju kritike

Prošlogodišnji MVP NBA lige, 26-godišnji Kevin Durant izložen je kritikama zadnjih dana, više no što je naviknuo. Najprije je ovog ljeta otkazao nastup s reprezentacijom SAD-a na Mundobasketu u Španjolskoj, kako bi se navodno odmorio od naporne sezone i što bolje pripremio za nadolazeću, a zatim je morao ‘pod nož’ zbog loma noge. Uz to sve, Oklahomu je pogodila još jedna nesreća, te su morali igrati bez Russella Westbrooka mjesec dana i u tih mjesec dana bez svoje dvije najveće zvijezde omjer im je bio 4-12 i opasno im prijeti ne igranje u playoffu ove sezone, a i ako uđu vrlo vjerojatno će zauzeti 5-8 mjesto i neće imati prednost domaćeg terena, što često zna biti vrlo važna karika.

Durant je rekao Michael Leeju za jedne vašingtonske novine, kako ga ne zanima tko što misli, te da ne traži ničije simpatije i ne mari za kritike koje sjedaju na njegov račun.

“Zbilja me ne briga što ljudi govore“, rekao je Durant, te dodao: “Stvarno me ne zanimaju glasine. Ne tražim ničije simpatije, ni suosjećanja. Samo tražim poštovanje mojih suigrača kao igrača i čovjeka. To je ono što mi treba. Naučio sam kako se oko ostalih stvari ne treba zamarati. Hoće li ljudi voljeti način na koji igram? Zbilja me ne briga. Ne možete udovoljiti svima. Da zabijam 50 poena u prosjeku, opet bi bilo ljudi koji bi se našli i nešto komentirali. Ako vam se ne sviđa moj način razmišljanja, pa što?“, završio je Durant.

Durant ne priča uvijek najljepše, ali definitivno  je da će dati sve od sebe kako bi odveo svoj tim do playoffa i začepio usta kritičarima. Ako Oklahoma bude na prošlogodišnjoj razini vjerojatno će ući u doigravanje kao ekipa koja je uhvatila jedno od posljednjih mjesta u vrlo jakoj Zapadnoj konferenciji i morat će proći “preko trnja do zvijezda“ ako misle do prvog prstena. Nakon ozljede Durantova forma je u uzlaznoj putanji i trenutno je na 22 poena, 5.5 asista i 4 skoka po utakmici i zasigurno je da će mu ove brojke izgledati još veće kako se sezona odmiče i kako će Oklahomi svaka pobjeda biti jako važna.

Latest Posts

NE PROPUSTITE